Vážení zákazníci,


Ďakujeme, že ste si vybrali náš e-shop. Radi by sme Vás informovali o našich podmienkach reklamácie výživových doplnkov. Tieto produkty sú navrhnuté na podporu zdravia, ale účinky môžu byť individuálne, čo znamená, že nie každý produkt bude mať rovnaký účinok na každého užívateľa.
Reklamáciu nie je možné uplatniť v nasledujúcich prípadoch:

  1. Neúčinnosť produktu – Účinky výživových doplnkov sa môžu líšiť v závislosti od individuálnych potrieb, zdravia a životného štýlu každého používateľa. Z tohto dôvodu nie je možné reklamovať produkt len na základe toho, že nefunguje podľa Vašich osobných očakávaní.
  2. Produkt spôsobuje ťažkosti – Všetky naše výživové doplnky majú jasne uvedené zloženie na obale a na stránke produktu.  Ak výživový doplnok spôsobil alergickú reakciu alebo iné zdravotné problémy, odporúčame okamžite ukončiť jeho užívanie a konzultovať svoj stav s lekárom.

Reklamácia výživového doplnku:

Základné podmienky reklamácie výživových doplnkov

Podľa zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník má spotrebiteľ právo uplatniť reklamáciu v rámci záručnej doby, ktorá je štandardne:

  • 24 mesiacov (2 roky) od prevzatia tovaru a/alebo, v prípade výživových doplnkov, má prednosť záručná doba do dátumu spotreby alebo dátumu minimálnej trvanlivosti, ktorý je uvedený na obale.

Reklamáciu je možné uplatniť v prípade:

  1. Nezrovnalostí medzi objednaným a dodaným produktom (bol dodaný iný tovar).
  2. Dodania poškodeného alebo neúplného tovaru.
  3. Chybného výrobku (napr. výrobné chyby).

Spôsoby vybavenia reklamácie

  1. Výmena tovaru
  2. Vrátenie peňazí

Reklamáciu nie je možné uznať, ak:

  1. Produkt neúčinkuje podľa očakávaní spotrebiteľa. Účinky výživových doplnkov môžu byť individuálne a závisia od rôznych faktorov, ako sú životný štýl, zdravotný stav a genetické predispozície.
  2. Produkt spôsobil ťažkosti alebo nežiaduce účinky, ak nebolo dodržané odporúčané dávkovanie, pokyny na použitie alebo individuálna neznášanlivosť.
  3. Produkt bol poškodený nesprávnym skladovaním.
  4. Reklamácia bola podaná po uplynutí záručnej doby.

Ako mám tovar vrátiť?

  1. Stačí, ak nám pošlete produkt s formulárom pre reklamáciu tovaru. Zásielku starostlivo zabaľte (môžete použiť balenie, v ktorom sme doručili vašu objednávku).
  2. Doklad o reklamovaní nám môžete zaslať v akejkoľvek podobe. Môžete ho vložiť k tovaru alebo poslať mailom. Pre zaslanie emailom použite adresu: info@iprobio.sk
  3. Zásielku pošlite na adresu: iProbio, Palárikova 2657, 022 01 Čadca
  4. Peniaze vám vrátime do 14 dní od dátumu prijatia vráteného tovaru ako aj vyhlásenia o odstúpení od zmluvy spoločnosťou.

Formulár pre reklamáciu: Link na OneDrive

Prihláste sa do newslettera

PerBiotiX s.r.o.

Palárikova 2657, 022 01 Čadca

Napíšte nám

info@iprobio.sk

Zavolajte nám

+421 904 488 822